Subject: Võimalus korraldada Kristina Orbakaite kontserttuur Balti riikides
From: "Dmitrij Starikov" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 16:25:24 +0200

Austatud Heidy Purga,

Minu nimi on Dmitri Starikov ning ma olen ettevõtte "Ticket Store"
direktor. Meie ettevõte on spetsialiseerunud kultuuriürituste
korraldamisele ja läbiviimisele Euroopa Liidu riikides, kusjuures erilist
tähelepanu pöörame Balti riikidele. Samuti tegeleme aktiivselt piletite
müügiga, kasutades oma piletimüügi platvorme.

Pöördume Teie poole, et arutada võimalust korraldada Kristina Orbakaite
kontserttuur Balti riikides, sealhulgas Tallinnas, Eestis.

Kristina Orbakaite on tuntud laulja ja artist, kes lahkus Venemaalt pärast
täiemahulise sissetungi algust Ukrainasse ning elab praegu Ameerika
Ühendriikides. Ta on avalikult väljendanud oma sõjavastast seisukohta ning
korduvalt öelnud, et ta ei kavatse Venemaal esineda seni, kuni sõjategevus
jätkub.

Oluline on märkida, et Kristina Orbakaite on Leedu kodanik ja tal on Leedu
pass. Sellest hoolimata viivad Venemaa ametivõimud ja Kremli-meelne meedia
läbi aktiivset diskrediteerimiskampaaniat tema vastu. Tema kohta
levitatakse laimavaid artikleid ja negatiivset teavet. Oleme veendunud, et
on oluline toetada kunstnikke, kes avalikult räägivad agressiivse
poliitika vastu. Selliste isikute toetus on oluline samm demokraatlike
väärtuste tugevdamisel ja sõnavabaduse edendamisel.

Seoses sellega sooviksime saada Teie nõu ja arvamust järgmistes
küsimustes:

1. Kas oleks võimalik korraldada Kristina Orbakaite kontserttuur Tallinnas
ja teistes Balti riikides?

2. Kas on olemas õiguslikke või mainekahju riske, mis on seotud tema
varasema tegevusega Venemaa meelelahutustööstuses?

Oleme valmis esitama täiendavat teavet Kristina Orbakaite seisukoha kohta,
sealhulgas linke tema intervjuudele, milles ta avalikult deklareerib oma
sõjavastast seisukohta ja keeldumist esinemast Venemaal.

Oleksime tänulikud Teie arvamuse ja soovituste eest edasiste tegevuste
osas.

Parimate soovidega,

Dmitri Starikov

Ettevõtte "Ticket Store" direktor